Jak powstały okładki, czyli kto dał (w) twarz bohaterom...
W sesji wzięli udział zawodowi aktorzy oraz jeden normalny saksofonista Bardzo dziękuję Małgorzacie Pruchnik-Chołce, Kamili Mokrzyckiej, Kamilowi Dobrowolskiemu, Maćkowi Owczarkowi i Jackowi Lasce za użyczenie fizys i duszy moim postaciom.
Od dzisiaj pisząc, widzę Was
Przygotowania w "Teatrze Maska":
Alicja (Luśka) Pawlacz vel Małgorzata Pruchnik-Chołka, aktorka Teatru im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie, prywatnie brunetka i wielbicielka jazdy wierzchem Na potrzeby sesji wyhodowała blond włosy i trądzik
Katarzyna (Ryba) vel Kamila Mokrzycka, studentka Akademii Teatralnej w Krakowie, obdarzona eteryczną urodą i potężną dawką talentu. Śpiewa nałogowo i zarobkowo, za co ją podziwiam, bo ja tylko zarobkowo
Łukasz (Master) vel Maciej Owczarek - aktor Teatru "Maska" w Rzeszowie. Podczas sesji okładkowej grał w dokumencie fabularyzowanym młodego Karola Wojtyłę, skąd – jak widać na załączonym obrazku - zapożyczył stylizację
Zenon (Burak) vel Kamil Dobrowolski - aktor Teatru "Maska" w Rzeszowie. Dzięki jego roli w obrazie Laszlo Nemesa "Syn Szawła", film dostał Oscara oraz Grand Prix w Cannes , bo Kamil jest tak nieprzyzwoicie zdolny, że wstyd o nim pisać w jednym (choć przydługim) zdaniu
Haskal (Haskal) vel Jacek Laska - saksofonista, akordeonista, pianista, nauczyciel muzyki, dyrygent chóralny, kierownik muzyczny w Zespole Pieśni i Tańca, czyli typowy, sadystyczny belfer
Jacek dostał tę fuchę, bo świetnie wygląda z fajką, a poza tym ma wielkiego pytona.
Sami zobaczcie: